June 20 2018

De Nieuwe Update van Aurora HDR 2018

Aurora HDR 2018 is nu tot 2x sneller en 4x sneller op MacOS- en Windows-computers. Het is ook compatibel met de gloednieuwe Loupedeck + fotobewerking bedieningspaneel.

Bellevue, WA - Skylum Software heeft vandaag de laatste update uitgebracht van de prijswinnende fotobewerkingssoftware Aurora HDR, die verbeterde prestaties, nieuwe functies en bijgewerkte tools voor zowel MacOS- als Windows-versies biedt.

Aurora HDR is nu sneller over de hele lijn met zijn prestatieverbeteringen voor zowel Windows- als MacOS-computers. De prestaties op MacOS-computers zijn met 180% gestegen bij het werken met tussenopnamen en 175% bij het werken met enkelvoudige afbeeldingen. Op Windows-computers is Aurora HDR nu 500% sneller bij het werken met foto's met tussenopnamen en 400% bij enkelvoudige afbeeldingen. Aurora HDR heeft ook een beter geheugengebruik, met een intelligent beheer en verbeterde stabiliteit.

De Nieuwe Update van Aurora HDR 2018

"Het Skylum team heeft hard gewerkt achter de schermen, om grote verbeteringen te brengen in de snelheid en prestaties van de Aurora HDR 2018-update voor zowel MacOS- als Windows-computers. Gecombineerd met de ondersteuning voor het pas gelanceerde Loupedeck + kunnen fotografen die de Skylum producten gebruiken, foto's efficiënter dan ooit bewerken. Hoe sneller fotografen hun foto's kunnen importeren, verwerken en bewerken, hoe meer tijd ze kunnen besteden aan het fotograferen zelf, "zegt Dmitry Sytnik, medeoprichter en CTO van Skylum.

Vooral Windows-gebruikers krijgen een nieuwe batchverwerking tool, waardoor ze dichter komen bij hun MacOS-tegenhanger. Windows-gebruikers krijgen een vernieuwde koppeling, de mogelijkheid om lagen te hernoemen, histogram functionaliteit in het tooncurve filter, verbeterde ontwijkings- en brandstabiliteit, en een flip / rotate-tool.

Aan de andere kant ontvangen Mac-gebruikers verbeterde plug-in stabiliteit, hogere export snelheid en verbeterd geheugenbeheer bij het verwerken van batches.

De Nieuwe Update van Aurora HDR 2018(2)

Aurora HDR 2018 heeft ook ondersteuning toegevoegd voor tientallen nieuwe camera's. De volledige lijst bevat:

• Sony A7 III
  • Canon EOS 3000D / Rebel T100 / 4000D,
  • FujiFilm X-H1, FujiFilm X-A20, FujiFilm X-A5, FujiFilm X-E3,
  • Olympus E-PL9,
  • Panasonic DC-GF10 / Panasonic DC-GF90,
  • Panasonic DC-GX9 / DC-GX7MK3,
  • Panasonic DC-TZ200 / DC-ZS200 / DC-TZ202 / DC-TZ220 / DC-ZS220 / DC-TX2,
  • PhaseOne IQ3 100MP Trichromatic.

Skylum is ook bijzonder trots om aan te kondigen dat ze samenwerkingen met Loupedeck om ondersteuning te bieden voor de gloednieuwe Loupedeck + fotobewerking bedieningspaneel. Gebruikers kunnen nu snel foto's verwerken in Aurora HDR met behulp van fysieke knoppen en toetsen.

"Met vergelijkbare doelen om het foto bewerkingsproces creatiever, intuïtiever en efficiënter te maken, is Loupedeck zeer verheugd om samen te werken met Skylum tijdens onze reis om de Loupedeck + bewerking bedieningspaneel te lanceren", aldus Mikko Kesti, oprichter en CEO van Loupedeck. "We zijn ervan overtuigd dat de ondersteuning van de bewerkingsproducten van Skylum de hedendaagse fotografen nog meer zullen laten genieten van verbeterde bewerkingservaringen en we kijken uit naar de voortdurende levering van deze missie."

De update van Loupedeck + bedieningspaneel heeft een verbeterde bouwkwaliteit, een update van mechanische toetsen voor een preciezer gevoel, twee aanpasbare draaiknoppen en een geheel nieuwe "aangepaste modus" waarmee gebruikers alle draaiknoppen volledig kunnen bedienen.

"Skylum en Loupedeck delen dezelfde visie", zei Alex Tsepko, CEO van Skylum. "We willen fotografen helpen om geweldige foto's te maken, op een andere manier. Toen ik ontdekte dat de nieuwe versie van het Loupedeck-toetsenbord uitkwam, wist ik dat Skylum-software de eerste zou zijn die het zou ondersteunen. Dit is het soort innovatie dat moderne fotografen echt nodig hebben. "

Over Loupedeck

Loupedeck is het enige bedieningspaneel voor fotobewerking die op maat is gemaakt om de Adobe Lightroom- en Skylum Aurora HDR-ervaring te verbeteren, met een intuïtief ontwerp dat het bewerken sneller en creatiever maakt. Hiermee kunnen zowel de professionele als de amateurfotografen de ergonomie van het bewerken verbeteren, waardoor het uitvoeren comfortabel wordt. Loupedeck hands-on is een zeer intuïtief bedieningspaneel, minimaliseert het gebruik van de muis en het toetsenbord en werkt prima samen met het Apple- en pc-besturingssystemen.

Loupedeck, met hoofdkantoor in Helsinki, Finland, werd in 2016 opgericht met een zeer succesvolle Indiegogo crowdfunding-campagne die zijn oorspronkelijke doel met 488 procent overtrof. Ga voor meer informatie naar www.loupedeck.com.

Worldwide Press Contact:
Maria Gordienko

De Nieuwe Update van Aurora HDR 2018(3)

De Nieuwe Update van Aurora HDR 2018(13)