November 15 2018

EyeEm x Skylum om een Global Photography Scholarship te lanceren

Bellevue, WA  15 november 2018 — Vandaag kondigt de fotografie groep EyeEm en foto softwarebedrijf Skylum de lancering aan van een global photography scholarship, vrij voor iedereen die geïnteresseerd is in fotografie. Skylum Software en EyeEm zetten zich in om artiesten en creatievelingen over de hele wereld te steunen. Daarom biedt Skylum Software 10.000$ aan 10 innovatieve artiesten op het EyeEm platform, om ze deze creatievelingen te helpen zich op hun kunst te concentreren.

De geselecteerde artiesten worden op hun beurt uitgenodigd om hun eigen unieke presets collectie te maken en die zullen deel uitmaken van een speciale presets collectie, die volgende maand wordt gelanceerd op de Luminar Marketplace van Skylum. Deze collectie helpt fotografen inspiratie op te doen en hun bewerkingsworkflow te verbeteren. Opbrengsten van de EyeEm x Skylum presets collectie worden 1/3 gedeeld met de artiesten, zodat ze kunnen profiteren van een levendig ecosysteem.

Skylum heeft al ondertekende presets gelanceerd met 's werelds meest innoverende fotografen, zoals Trey Ratcliff, maar deze samenwerking, aangevoerd door 500px oprichter Evgeny Tchebotarev, nu VP of Growth bij Skylum, was de eerste keer dat er een wereldwijde samenwerking plaatsvond tussen de twee creatieve merken.

"We houden er altijd van om nieuwe manieren te ontdekken voor onze fotografen, zodat ze meer kunnen doen met hun werk", zegt Jenna Black, Directeur van Brand Partnerships bij EyeEm. "Deze scholarship met Skylum is de perfecte gelegenheid voor fotografen om hun creativiteit te tonen aan een nieuw publiek en financieel voordeel te doen."

Alex Tsepko, CEO van Skylum, is het daarmee eens: "We hebben ons altijd gefocust om artiesten de beste hulpmiddelen te geven voor het verbeteren van foto's, en samenwerking met een creatieve groep zoals EyeEm om de volgende generatie creatievelingen te ondersteunen, past gewoon bij elkaar".

Inschrijvingen staan open voor iedereen die is aangemeld op het EyeEm-platform, gratis beschikbaar voor iOS, Android en internet. Inzendingen zijn open vanaf nu tot 2 december. Meld je nu aan via https://www.eyeem.com/pages/skylum-photography-scholarship.

Over EyeEm

EyeEm verbindt meer dan 22 miljoen ontwerpers met toonaangevende merken om de volgende generatie een visueel culturele vorm te geven, waarbij ze beelden van wereldklasse en video's vanuit verschillende perspectieven over de hele wereld verdedigen. Je kan ons terugvinden op www.eyeem.com.

EyeEm x Skylum om een Global Photography Scholarship te lanceren

EyeEm x Skylum om een Global Photography Scholarship te lanceren(11)