December 06 2018

Luminar 3 met het nieuwe Library paneel

Het nieuwe bibliotheek paneel verandert de geprezen foto bewerker in een one-stop afbeeldingsoplossing, waardoor amateur- en pro-fotografen afbeeldingen intuïtief kunnen importeren, organiseren, bewerken en publiceren met nooit gezien gemak en efficiëntie

BELLEVUE, WA - 18 december 2018 - Vandaag heeft Skylum Software de beschikbaarheid aangekondigd van de volgende versie van Luminar, hun bekroonde foto bewerker. Luminar 3 wordt op 18 december verzonden naar klanten en voegt de mogelijkheid toe om meerdere afbeeldingen tegelijkertijd te ordenen en bewerken met het nieuwe Library paneel. Deze toevoeging transformeert fotobewerkingssoftware in een uitgebreid alles-in-één beeldverwerkingspakket.

Luminar 3 is een vooruitstrevende beeldbewerker en bibliotheek, die artificiële intelligentie gebruikt zodat iedereen van digitale afbeeldingen betere foto's kan maken met intuïtieve en tijdbesparende workflows. Luminar 3 maakt het verwerken, beheren en bewerken van foto's sneller en makkelijker dan conventionele softwarepakketten.

"Dit is een langverwachte update omdat onze gebruikers uitkijken naar een snelle bibliotheekfunctie die werkt met hun bestaande bestanden. We maken nooit na wat er al op de markt is, maar zoeken naar nieuw aanpak om onze app snel en gemakkelijk te gebruiken. En dit is pas de eerste van vele verregaande updates, dus verlies het niet uit het oog", zegt Alex Tsepko, CEO van Skylum.

Het nieuwe Library paneel is het gevolg van jaren onderzoek, analyse en interviews met een brede selectie aan fotografen. Skylum heeft het Library paneel gekozen voor snelheid en efficiëntie, als antwoord op de jarenlange klachten van fotografen dat bestaande bibliotheken omslachtig, onoverzichtelijk of gebruiksonvriendelijk waren.

De Luminar bibliotheek is een zeer flexibele foto catalogus die het bladeren, beoordelen en organiseren een plezier maakt. Gebruikers kunnen eenvoudig een prachtige afbeeldingsmuur zien die werkt met bestaande mappen op hun harde schijf, aangesloten apparaten en gesynchroniseerde cloudopslag. Het is niet nodig om afbeeldingen opnieuw te importeren. Als je een map selecteert, wordt deze toegevoegd aan Luminar, waar afbeeldingen kunnen worden bekeken, voorzien kunnen worden van kleur, beoordeeld kunnen worden en kunnen worden bewerkt.

Foto's worden ook automatisch georganiseerd op opnamedatum- alle functies waarmee je snel en efficiënt afbeeldingen kunt vinden en sorteren. Wijzigingen worden realtime in de originele map gemaakt, zodat bestanden en de harde schijf zo eenvoudig mogelijk worden georganiseerd.

Met Luminar 3 kunnen fotografen hun aanpassingen ook synchroniseren. Elke wijziging in een enkele afbeelding kan eenvoudig worden toegepast op een selectie van bestanden, wat erg handig is voor foto's die in vergelijkbare instellingen zijn gemaakt of wanneer een uniforme stijl gewenst is.

Synchronisatie werkt buitengewoon goed dankzij de unieke Accent AI- en AI Sky Enhancer-filters van Skylum die gebruikmaken van artificiële intelligentie om beeld problemen te analyseren en op te lossen. Met deze functies kunnen een aantal afbeeldingen tegelijkertijd worden aangepast, waardoor de fotograaf tijd en moeite bespaart.

De nieuwe Luminar 3 zal beschikbaar zijn als een gratis update voor alle gebruikers van Luminar 2018 en zal meerdere gratis updates bevatten, omdat we een uitgebreide reeks foto hulpmiddelen hebben gebouwd en meer tijd hebben besteed aan functies van artificiële intelligentie. Meer informatie over toekomstige updates is beschikbaar op

Over Luminar

De intuïtieve interface en betaalbare kosten van Luminar hebben high-end RAW-bewerkings- en beeld bewerkingstools, aangedreven door kunstmatige intelligentie, onder de vingertoppen geplaatst van drukke professionele en enthousiaste fotografen. Met de software kunnen gebruikers afbeeldingen bewerken met behulp van traditionele hulpmiddelen, zoals bogen, helderheid en dehaze, en via adaptieve Luminar-uiterlijken of unieke hulpmiddelen op basis van AI.

Hoewel Luminar standaard professionele opties biedt, zoals lagen, maskers en een blending modus, brengen ze ook unieke technologie naar het bureaubland. Al meer dan een decennium lang heeft Skylum baanbrekend werk verricht op het gebied van innovatie en digitale beeldvorming, leidend tot de ontwikkeling van de volgende functies:

• Luminar 'Workspaces' stroomlijnd bewerken door aanbevolen filters aan te bieden die ideaal zijn voor een gekozen genre, inclusief landschappen, portretten, luchtfotografie en portretfotografie.

• Luminar ontwikkelde 'Luminar Looks' - de volgende generatie adaptieve stijlen met LUT's, texturen en AI-aangedreven filters. Met één klik wordt een nieuwe stijl toegepast, maar eenvoudige en geavanceerde bedieningselementen maken genuanceerde aanpassingen mogelijk.

• Luminar heeft meer dan 50 filters geperfectioneerd, waaronder de revolutionaire AI Sky Enhancer, die kunstmatige intelligentie gebruikt om de lucht automatisch te selecteren voor nauwkeurige aanpassing. Met slechts één slider kan de perfecte look worden bereikt. Andere innovatieve filters zijn Accent AI en het Sunrays-filter, dat kan worden gebruikt om zonnestralen selectief toe te voegen.

Prijzen:

Gezinnen met een gedeelde computer kunnen dezelfde productcode gebruiken voor Mac en pc, die op 5 apparaten kunnen worden geactiveerd.

• 30 dagen proefversie en 60 dagen niet-goed-geld-terug garantie;
  • $69/€ 69 voor alle nieuwe gebruikers

Luminar 3 met het nieuwe Library paneel

Luminar 3 met het nieuwe Library paneel(11)